Jumaat, Februari 13, 2015

First Time!

                                               
Image result for doodle                                                Asalamualaikum



Haiyoo i'm still fresh dalam bidang blogger ni,so harap-harap faham ler hendaknya,nevermind apa- apa pun continue tau melihat keajaiban dari blog ini,Ahaks!*perasan je lebih,so biar saya perkenalkan diri dulu,saya Nurul atiqah,just panggil ika,hye salam perkenalan(tunduk hormat)

so sekarang tengah tunggu result keluar,soo sapa yang nak anggur leh datang rumah hahaha saya tanam anggur(Ehem) belakang rumah je,huuuu..dan boleh  dikirakan PENGGANGUR TERHORMATLAH SAYA NI
Ahakss!



Tapiii jangan pandang sebelah mata k,saya bukan duk rumah tidur,makan,tengok tv

(ulang balik sampai  naik menyampah,hambikk) 


Takkk & diulangi takkk,hahaha so saya pun menceburui bidang perniagaan                         online(instashop),sapa yang  tak tahu???
*meh gi nyorok dalam kotak..
    
so saya mula meniaga start tahun lepas alhamdulillah banyak ilmu yang saya dapat             especially dari group ws #teamfateynss (nangis) dorang banyak membantu even i ni silent reader,
Hmmmm..

so nak tahu apa yang say jual kat instagram,tungguuu..



Tiada ulasan:

Catat Ulasan